knkv-app

Beste Barvrijwilliger,

Afgelopen jaren hebben jullie meerdere malen bardiensten voor ons gedraaid via inzetrooster.

Dit systeem is sinds dit jaar komen te vervallen en we zijn overgestapt naar de vrijwilligersapp van IJsselvogels.

Helaas is dit systeem nog niet ideaal maar we moeten er gebruik van maken.

Ik zal in dit bericht vast kort beschrijven hoe je op dit moment een dienst kan claimen.

Mocht je al in het bezit zijn van de KNKV app dan zou je de bardiensten moeten kunnen zien bij het programma, mocht je nog geen KNKV app hebben dan kan je deze downloaden via de app store en jezelf registreren. Als je dat doet met het email adres waarop je eerder van ons ook een mail op hebt gehad zou je automatisch aan IJsselvogels gekoppeld moeten zijn.

Mocht je vanuit jouw account je kinderen willen kunnen beheren dan kan de TC deze aan jou koppelen, laat dat in dit geval ook nog weten dan gaan we jullie koppelen.

Ik zal hieronder in het kort beschrijven welke stappen je moet doorlopen als je bij programma geen bardiensten ziet staan

Log in op de KNKV app en klik op programma, je zou dan alle diensten moeten zien. Als dat niet het geval is zal ik verderop laten zien wat je dan moet doen.

Een volledig groen bolletje toont dat een dienst volledig gevuld, is een half groen bolletje geeft aan dat er nog 1 persoon moet registreren voor deze dienst een wit (leeg) bolletje geeft aan dat nog niemand zich voor deze dienst heeft geregistreerd. Een rood bolletje of streepje geeft aan dat iemand in deze dienst wil ruilen.

Zie je geen programma, klik dan op het menu en dan vervolgens naar vrijwilligerstaken.Hier kan je kiezen voor “Mijn beschikbaarheid” en “Mijn taken”

Klik eerst op “”Mijn Beschikbaarheid” en zorg dat hier zaterdag is aangevinkt voor de gehele dag

Vervolgens kies je voor “Mijn Taken” en selecteer hier welke diensten je wilt zien

Ga vervolgens terug naar Programma en je programma zou gevuld moeten zijn (eventueel nog naar beneden scrollen om de pagina te verversen).

Er staan een hoop diensten open, dus hopelijk helpt jullie dit met het claimen van de diensten.